post


Reklamních předmětů existují doslova mraky. Když se vypravíte do města, zahlédnete kolem vás projíždějící auta s různými reklamními nápisy, další textové i obrazové informace objevíte na zdech domů, na vitrínách v obchodních centrech, na parkovištích, na zastávkách autobusů, a mohli bychom jmenovat další místa téměř donekonečna. K reklamě se využívá kde co, ale ta nejúčinnější reklamní tažení bývají obvykle ve formě reklamního textilu. Nejvíce pozornosti totiž přináší zejména osobní kontakt s živým člověkem, a ten také v mnoha případech přímo inspiruje.

dívka v mikině

Jen si představte, že si objednáte například rozvoz pizzy do domu, sedíte s milou návštěvou v obýváku u čaje a za půl hodiny k vám dorazí kurýr s pizzou. Bude oblečen do stylové mikiny s kapucí, třeba v červené barvě s bílým potiskem, doplněným o barevnou fotku vyráběných produktů a případně s vtipným textem, takže vás osloví nejen dovezená pizza, ale i samotný kurýr.

mikina s kapucí

Nezapomínejte, že máme rádi krásné potisky, které jsou konstruktivní, a s nimiž se nám tu žije lépe. Pryč s těmi rádoby vtipnými potisky na téma alkoholismu a různých destrukcí, nahraďme je něčím, co podporuje naše zdraví, osobní pohodu a klid. Jestliže máte také dost těch hloupých a trapných potisků, co se prodávají jako v uvozovkách „humor“, nahraďte je něčím zajímavým, nevšedním, a klidně i originálním. Lidi kolem vás zajímá, jak si vylepšit vlastní život, i když se třeba zrovna na první pohled netváří přívětivě, a pokud jim nabídnete něco zajímavého, čeho se „chytnou“ a co je inspiruje, bude to přínosem pro nás všechny.

Z reklamního textilu, který je k dispozici, můžete vybírat například kromě mikin i trička s krátkým či dlouhým rukávem, kšiltovky, polokošile, a také deštníky nebo plátěné nákupní tašky. Potisknout však můžete i něco jiného, co nebývá běžným standardem, například pyžamo na pyžamový ples, ponožky, kalhotky či plavky.